środa, 12 grudnia 2012

Mocniejszy makijaż dzienny


Cześć Kochane!

Dziś pokażę Wam mocniejszy makijaż dzienny, który najczęściej sobie wykonuję. Dlatego też-wyjątkowo-modelką jestem ja :)
Wiem że dla niektórych z Was ten makijaż będzie za intensywny na makijaż dzienny ale ja osobiście lubię siebie w takich kolorach :)







Użyte kosmetyki:
Podkład: Revlon Color Stay 180
Puder: IsaDora Velvet Touch nr.16
Róż: Inglot 99
Cień: Perła z paletki Wibo nr 103
Cień perłowy Glazel A
Cień Inglot AMC 65
Tusz Max Factor 2000calorie
Paletka do brwi Essence
Pomadka Miss Sporty 053

Plus bonus :)
Czy na tym zdjęciu kogoś Wam przypominam?:D (Może troszkę w szczuplejszej wersji )


26 komentarzy:

  1. Świetny do Twojego typu urody.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz prawie jakbyś szła na studniówkę:D piękny ten makijaż, naprawdę. i na co dzień też dobry. ja ostatnio ograniczam się do kreski:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, w takim razie prawie codziennie wyglądam jak bym szła na 100dniówkę hahah :) Ale dziękuję za miłe słowa! :) Ja co raz częściej ograniczam się do samego tuszu :D

      Usuń
    2. nom;D to oznacza , że codziennie wyglądasz olśniewająco:D

      Usuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taaaka śliczna <3! Ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się czerwień na ustach, idealna dla Ciebie!:)
    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drugie zdjęcie , w kucyku Ci do twarzy, super kolorki, śliczna jesteś! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Bardzo mi miło! :)
      Ja również obserwuję!

      Usuń
  7. świetny makijaż i wcale nie jest mocny;)!
    jest w sam raz;)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż:) Kojarzy mi się toche ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Kolor włosów też mi się podoba :>

    Genialnie dobrana szminka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło! :*

      Kolor włosów i tak nie oddaje tego co jest w rzeczywistości- to zdecydowanie 'mój' odcień. Mam nadzieje że przy kolejnym farbowaniu nie ściemnieje-tfu tfu,odpukać :) Jest taki złocisto-miedziany :)

      Usuń
    2. Cuda na kijku :D Zastosowałas czerwien z miedzią i mahoniem, uzyskując złocisto-miedziany :D:D
      Cieszę się, że trafiłaś! Bardzo, bo sporo było dywagacji :P

      Usuń
    3. Kochana, coś się ociągasz z postowaniem, czekam na kolejny śliczny makijaż! :*

      Usuń
    4. Kochana, ociągam się bo od rana do wieczora siedzę z tą małą łobuzicą a wieczorem padam ze zmęczenia. Do tego miałam egzaminy, na szczęście wszystko zaliczone czwórkowo więc powoli będę wracać :-) Nie chcę też pisać 'na siłę' chce wrzucić już naprawdę jakąś fajną, sensowną notkę :D

      Usuń
  10. :* Wygląda szałowo! Wciąż i nieustająco ubolewam, że nie robisz tutoriali i mieszkasz tak daleko! Protestuję!
    I... kurde kogo przypominasz?! :D
    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję kochana :* Jeśli chodzi o tutoriale, sądzę że nie mam jeszcze tak wystarczającej wiedzy i wprawy żeby uczyć innych. Chociaż nie ukrywam, nagrywanie filmików od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Ale będzie to możliwe dopiero jak będę miała odpowiedni sprzęt- a na to muszę jeszcze poczekać :-)
      Podobno przypominam chudszą wersję Adele na ostatnim zdjęciu :D

      Fajnie że się odezwałaś! :*

      Usuń
  11. Jeszcze nie :) studiuje jeszcze :)
    dziękuje za miły komentarz :*
    obserwuje:D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje bardzo miło z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...